sobota 1. října 2016

Recenze # 0.1 Kosmetika

Čaaaute! Přináším slíbenou recenzi! :) Před nějakým časem jsem si z jedné stránečky (odkaz - tu) objednala kosmetiku, nebylo to poprvé. Již jsem před časem objednávala.  No, nicméně ... 

Jsem si objednala tyto úžasné věci viz. foto ↓



Sice to byla malý balíček, ale naprosto dokonalý! 

Pojďme na to ... jako první tu máme I LOVE - Sprchový gel PINK MARSHMALLOW 
Na první pohled jsem se do něj zamilovala a co pak, když si k němu přičichnete :) To je prostě woow! 

Na stránkách píšou, že je to  je aktivní sprchový krém, který čistí i hydratuje pokožku hluboko uvnitř a udržuje ji pevnou a zdravou díky bohatému obsahu Provitamínu B5. Již jedna kapka vytvoří bohatě smetanovou a krásně voňavou pěnu z několika ovocných extraktů, které Vám pomohou cítit se neodolatelně. Výrobce: I LOVE COSMETICS UK 

Můj názor: Sprchový gel má růžovou konzistenci ... krásně voní, po malinách (ačkoliv marshmallow by měla být spíš jahoda) Nicméně ... krásně hydratuje a sprchu si s ním dokonale užijete. Omamná vůně  ... která strašně připomíná čerstvě uvařený malinový pudink. Opravdu stačí málo a máte dokonalou pěnu. Ovšem pokud se do něj zamilujete jako já, tak troška gelu stačit rozhodně nebude! 
Cena gelu je 129 Kč za 500 ml 

Pozn. V této řadě existují různé vůně, už se na ně pomalu chystám, že je vyzkouším :) 



Další pán holení je Delia - Cameleo sérum na barvené vlasy - chtěla jsem něco na regeneraci vlasů ... hlavně co se týče konečků.

Web: Sérum pro barvené vlasy. Posiluje vlasy a poskytujem jim výživu, pomáhá zacelit roztřepené konečky. Výrobce: Delia Cosmetics, Polsko. 

Můj názor: Toto sérum je krásně kompaktní a hlavně, stačí opravdu maličko. Sérum je určené pro barvené vlasy, což já si je barvím celkem často. Čímž dávám vlasům celkem zabrat. O konečkách nemluvě. Po umytí vlasů si tak dvakrát do týdne ve třu do konečků trošičku tohoto oleje. Výsledek jde vidět už na druhý den, ráno po rozčesání. Jdou nádherně rozčesat. Konečně jsem oživené a mám pocit, že ty vlasy jsou takové jako objemnější. 
Cena séra: 79 Kč za 55 ml (myslím, že mi vydrží opravdu dlouho dobu) 



Dále BATISTE - Suchý šampon CHERRY - tohle jsem prostě chtěla vyzkoušet, v obchodě je suchých šampónů opravdu plno. 

Web: Suchý šampon Batiste je ideální pro použití mezi jednotlivými mytími. Účesu poskytne rychlé oživení, odstraní nadbytečnou mastnotu a dodá na textuře a objemu. S Batiste získáte pocit čistých a svěžích vlasů, a to okamžitě bez použití vody. Výrobce: Church & Dwight UK 

Můj názor: Dříve jsem používala suchý šampon v práškovém složení - věčně jsem šampon cítila celý den na vlasech, nebylo to moc příjemné. Tohle je za mě naprostá pecka. Krásně voní, nastříkáte ho, včešete do vlasů a hotovo. Objednávala jsem cestovní balení na zkoušku, které padlo, a jak vidíte ... již mám to větší balení. 
Cena: 65 Kč za 50 ml (cestovní balení)
Cena: 119 za 200 ml (kupováno v kamenném obchodě) 

A nakonec E Style - Lak na nehty 17 LAVENDER a Mini Crazy 31 ORANGE - Chtěla jsem trošku oživit nehty na nohách. A vyměnit své obvyklé barvy za něco jiného. 

Web: Kolekce krycích laků na nehty E style HIGH GLOSSY s vysokým leskem v moderních i klasických barvách poskytují nehtům pěstěný vzhled. Lak na nehty Mini Crazy 31 ORANGE Lesklé a zářivé E style Mini Crazy laky na nehty o obsahu 7 ml jistě oceníte v nádherných slunečných letních měsících.  Výrobce: E Style, ČR

Můj názor: Nehty na rukách mám gelové a tak si ráda hraji s nehty na nohách v letních měsících, kdy je dáváte na okrasu světu. Tyhle dva laky mne zaujaly svou krásnou barevností. Ten fialkový je takový hodně světlý, musíte nanést alespoň dvě vrstvy - nicméně celkem dlouho vydrží. Oranžový je tedy hodně zářivý, ale takový příjemně teplý, žádný neonek. Ten už ale moc dlouho nevydržel. 
Cena: Lavender 49 Kč za 7 ml, Glossy 49 Kč za 7 ml

Taaak, dostáváme se až ke konci .... ten, kdo dočetl až sem, tak tomu moc děkuju :) Vážím si toho :) Před několika dny mi přišel další balíček kosmetiky. Jakmile vyzkouším, opět sem hodím recenzi :)  Tak se mějte krásně a užívejte slunečného víkendu :)

Vaše Dell 







Žádné komentáře:

Okomentovat