čtvrtek 7. července 2016

Čarodějnice z Hex Hall




Originální název: Raising Demons
Český název: Čarodějnice z Hex Hall
Série: Hex Hall 
Díl: 1.
Žánr: Romány, Sci-fi a fantasy
Autorka: Rachel Hawkins 
Nakladatelství: Knižní klub
Počet stran: 240
Stručný obsah knihy:

Stručný obsah knihy:
Hlavní hrdinkou je Sophie Mercerová, se svou matkou se hodně často stěhují z města do města. Proč? Protože, Sophie zdědila po svém otci čarodějné schopnosti a od té doby má celkem problémy. Když se jí jednou na školním plese nepodaří kouzlo lásku, přiláká na sebe až moc pozornosti. A tak ji její otec nechá odvést do nápravného zařízení na Hex Hall - nápravná škola pro Prodigia nebo-li čarodějky, víly, měňavce aj. Hned první den si proti sobě pošle tři mocné čarodějky, málem ji sežere vlkodlak, zakouká se do přitažlivého čaroděje a její spolubydlící je upír. Během školy dojde k několika pokusům o vraždy čarodějek, které záhadným způsobem přišly o krev. Je ten predátor, její spolubydlící Jenna? Nebo je na škole ještě někdo nebezpečnější? Je tu ještě duch, ale je nebezpečný, je to přece jenom duch, ne? Zvládne Sophie a ostatní čarodějky z covenu ochránit, nebo podlehnout v boji? 

Moje hodnocení: 




Tuhle knížku jsem chtěla už hodně dloho, jenže je to trilogie a nikde nebyl k sehnání druhý díl. Navíc ta obálka! Knížka mě nezklamala, ba naopak. Knížka se mi velice líbila, beru ji jako takovou fajn oddechovku. Ačkoliv je psaná asi pro nižší ročníky, mně to nevadilo. Krásně se četla, bylo tam napětí, láska, kouzla a někdy jsem se i solidně zasmála. Prostě to co od správné knížky očekávám. Takže za mě rozhodně všech 5 hvězdiček. 

Úryvek:

Sakra.
Otráveně jsem se toočila zpátky k vlastním šatům. Položila jsem ruce na boky krejčovské panny a v duchu si říkala: Krásné šaty, krásné šaty, ať jsou modré. Štvalo mě, že dokážu jen ze vduchu vytvořit něco tak velkého, jako je židle a nejsem schopná udělat šaty, které by nebyly naprosto nechutné. Dobře, ta židle, co se mi v noci povedla byla dětská, ale i tak.
Cítila jsem, jak mi látka klouže pod rukama. Prosím, přála jsem si zavřeným očima.
Pak jsem zachlechla Elodii s Annou, jak vyprskly smíchy.
Do háje.
Otevřela jsem oči a nevěřícně zírala na jasně modrou tylovou obludnost se sukní, která končila těsně pod zadkem. Vypadlala bych jako nevkusná nevěsta pro Šmouly.
Zamumla jsem ošklivou nadávku, které mi od paní Eastové vynesla káravý pohled, ale překvapivě prošla bez potrestání. Asi se mi nedivila, když se podívala na šaty.
"Páni Sophie, to je fakt něco:" přišourala se ke mně Elodie s rukou v bok. "Řekla bych, že tě čeká velká budoucnost v módním návrhářství."
(Úryvek z knihy - Kapitola 23, strana 171 a 172)



1 komentář:

  1. to vypadá dobře, hlavně ta obálka :-) tady je to taky nějaké přeorganizované, nebo se mi to jen zdá? :D pěkný :-)

    OdpovědětVymazat