úterý 26. července 2016

Diary 26.7.2016

Tak jsem tu zase s deníčkem. Co je nového? Dneska jsem jela do Kyjova k zubaři, původně na konzultace, protože se už přes rok a půl trápím s jedním zubem a furt ne a ne přestat bolet. No, dneska jsem se ho konečně zbavila, je venku! Sice doktorovi trvalo cca 45 minut, než mi ho i s kořeny dostal ven, ale vzhledem k tomu, že byl rozlomený na půl, tak mi musel ještě rozřezat dásno a prostě brrr, ale není tam! (sedmička - ne osmička) Prostě hurá! Doufám, že teď už bude klid ... Ale teď to bolí teda dobře :(

Co je dalšího nového?
V sobotu odjíždím s přítelem na dovču - jedeme na Slovensko. (Bojnice, zastávka u babi a pak Dunajská Streda) - hrozně moc se těším a už odpočívám dny do odjezdu! :) Směr Zoo a termály :) Už aby to bylo :)

A kam razíte na dovču vy? Nebo už jste byli?


2 komentáře:

  1. ať už tě to nebolí a nemáš s tím trápení :)) dovču si pořádně užijte ;) já jedu teď v sobotu na tábor na Vysočinu, a pak mířím do Rakouska na dovču :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, tak dobré, že to máš už pryč... užijte si dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat