pondělí 23. května 2016

Nákupní radosti #1 - Yankee Candle vosky


Už velice dlouho jsem sledovala na YT videa na Yankee Candle ... cosi budeme povídat, jsou příšerně drahé ... ale asi kvalitní ... nicméně já si pořídila vosky, které si myslím, že celkem využiji.

No, vlastně při kolaudaci naši bytu, nám přítelova maminka dala aroma lampičku a s ní i jeden z vosků z Yankee Candle konkrétně Lake Sunset - trošku jsem se bála, že to na mě bude moc intenzivní vůně ... nicméně příjemně mě překvapila ... stačí trošku vosku rozdrdit v mističce v aromalampě a zapálit svíčku ... luxus! Opravdu nádherně voní ... je taková jemná a krásně Vás naladí na odpočinkovou vlnu ...

No, a teď k tomu dalšímu nákupu ... po této zkušenosti jsem se rozhodla objednat čtyři z nich.
Myslím, že cena 47 Kč je celkem přijatelná, když k nim ještě připočítáte poštovné za 20 Kč. Kdo by odolal? :) 

Vanilla Lime - dle webu má být vůně sladká ... kombinace vanilky a limetkové šťávy. Na první dojem, je opravdu moc sladká, no uvidíme. 



Pink Dragon Fruit - dle webu je to ovocná vůně ... voní moc příjemně, zlákalo mě asi hlavně to, že jsem vždy tohle ovoce chtěla ochutnat, tak alespoň takhle. 

Aloe Water - dle webu svěží vůně .... voní opravdu svěže .... tuhle vůni jsem si objednalo, protože prý voní po melounu ... a to prostě rozhodlo. Nevím, jestli voní přímo po melounu ... ale je opravdu zajímavá, už se těším, až si ji zapálím. 

Summer Scoop - dle webu sladká jahodová .... to fakt voní, jak kopečková jahodová zmrzlina! 

Až vyzkouším, tak se rozepíšu posléze více :) Nicméně, přidávám ještě fotečku všech čtyř vosků :) 




1 komentář:

  1. musím se přiznat, že tohle neznám, takže ani nevím, jaká je cena :/ nejvíce mě láká ta vůně té jahodové zmrzliny... :)) těším se, až nám napíšeš, jak jsi byla spokojená, a jestli ti to nevonělo příliš :))

    OdpovědětVymazat