úterý 31. května 2016

Diary 31.5.2016

Ahoj, ahoj! Dneska o půl 2 odpoledne mi začala dovolená!
Ano, ano ... dneska jsem končila o dvě hodiny dříve a zítra až pátek mám dovču! Zítra jedeme na dovču. Přesněji řečeno na Vysočinu, do jednoho krásného penzionu s bazénem :)

Už se neskutečně těším! Navíc my jsme s přítelem oba dva výletoví ... takže budeme jezdit po výletech. V plánu máme Zoo, zámek, hrad, muzeum ... a nějaká ta příroda :) Pak sem hodím i pár foteček, ju? :)

V sobotu se vracíme, máme v plánu to vzít přes Brno do IKEI (ještě nějaké drobnosti do bytečku koupit). A v neděli jdeme na oslavu sestřenčiných 18tin, takže náročný víkend a suprová dovča před náma!




3 komentáře:

  1. užijte si to :)) na fotky se moc těším :)) a ať vám vychází počasí na výlety ;)

    OdpovědětVymazat
  2. napsala bych užijte si to, ale na facebooku vidím, že si užíváte a dneska už je sobota, takže už se blíží ten návrat.. :D tak dobře zvládněte tu oslavu :-)
    PS: Ty jo, to je super, jak Ti to u těch oblíbených ukazuje jejich poslední články :-O :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jo koukala jsem v pátek, že jsi se sem přestěhovala..a musim říct že se mi tu líbí ;) :D
    Moc děkuju a tobě přeju ať všechno v pořádku naplánujete tak jak budete chtít ;) Já kdybych měla zvát všechny příbuzné a známé, tak nám to dá taky hodně, ale rozhodli jsme se že pozveme jen rodiče a sourozence a i tak nám to dá 28 lidí právě :D

    OdpovědětVymazat