pátek 27. května 2016

15 podivných faktů o mě

Ahoj, ahoj! Tak jsem dlouho uvažovala co přidat a nakonec jsem se rozhodla přidat TAG s názvem 15podivných faktů o mé maličkosti ... dříve jsem na starém blogu měla něco ve stylu 50 faktů o mě. Takže jsme na novém místě, takže by se hodilo o sobě i něco prozradit ... TAG jsem našla na netu, není to můj výmysl.

Jdeme na to!

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Jak mě oslovují doma? Co s týče rodiny tak je to normálně Ady, Ádo ... přítel mě často oslovuje Aďule a když mě chce vytočit tak Aďušo :D

2. Jaký máš zlozvyk?
Zlozvyk? Nejhorší je, kdy si odpo sednu k PC s tím že vypiju kafe a jdu něco dělat a pak se u toho PC zaseknu. :D

3. Máš nějakou fóbii?
Těch je! Nesnáším výšky, nemůžu jít přes prosklené schody, nebo prostě po těch, kde jde vidět dolů. Nenávidím malé prostory, nedej bože, když se jde po nějakém točitém schodišti někam do věže. Pamatuju si, jak jsem byla s našima na výletě v Maďarsku a tam byla prohlídka chrámu, a pak byl výstup na rozhlednu .... zvládla jsem jedno patro o cca 100 točitých schodech a pak jsem už dál nemohla. Byl to děs :( Moje další fóbie jsou mosty. To většinou svírám příteli ruku jen co to jde, byť je to jen malý most přes potok. 

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Záleží na tom, co zrovna poslouchám. Ale dneska jsem si po cestě z práce zpívala O Happy Day! :D Asi proto, že byl pátek :D 

5. Co tě dokáže vytočit?
Prakticky cokoliv. Jsem děsně výbušný člověk, což mě v některých ohledech celkem štve, ale co máte z hůry dáno, to se těžko mění, že? :D

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Čokoláda. Neznám lepší věc, než jak si obalit nervy :) 



7. Na které straně postele spíš?
U okna na pravé straně. 

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci / v baru?
Zázvorový tonic nebo hruškový džus. 

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Týjo, tak na to už je fakt dávno. Ale určitě by stáhl za zmínku plyšák, který byl v obchodě označen jako koala, ale měl dlouhé uši jako zajíc. No, máma mi je doma sešila, takže jsem skutečně měla Koalu a tu jsem nosila skoro všude. Dojela se mnou i do Itálie (co si pamatuje z fotek).

10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Nevím, jestli se to bere jako kosmetické pravidlo, ale já si pod make-up dávám krém a co jsem tak postřehla za těch pár xxx je to lepší :) 

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
No, přece čelem ke sprše, ne? :D Vy, to tak neděláte? :-P

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Hmm, no comment :D

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Hmm, chlupaté knedlíky se zelím, to určitě není nic zdravého, že?:D Holt, prostě česká klasika! 

14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
No stress :) Nač se stresovat! 

15. V čem spíš?
V pyžamě! To jste nečekali co? Úplně nejradši mám takové to bavlněné pyžamo s dlouhýma kalhotama a tričkem s dlouhým rukávem a kdy je na něm ještě nějaký roztomilý obrázek (ano, pořád vedou obrázky, i v 25 letech :D) je to prostě good :)  Ačkoliv přítel by mě viděl asi raději v něčem jiném, ale myslím, že za těch skoro 4 a půl roku co jsme spolu už si celkem zvykl :) 


Taaak 15 otázek za mnou :) A co vy? Jak by jste odpověděli vy? :) 



2 komentáře:

  1. Skvělý TAG, možná ho někdy vyplním i já :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D ten konec zabitej :D bude to znít úchylně, ale furt přemýšlím, jak teda stojíš v tý sprše, jakým směrem :D :D jako čelem k tý hlavici?? :D

    OdpovědětVymazat